Kysely
Päättötyön tekemisessä on usein yhtenä vaiheena haastattelujen ja kyselyiden teko ja analysointi. Olen tähän mennessä tehnyt muutamia haastatteluja ja yhden kyselyn aiheesta chat-asiakaspalvelu. Nyt halusin vielä asiakasnäkökulman ja siksi pyydän, että kävisitte vastaamassa tuossa alla olevaan kyselyyn. Vaikka ette tietäisi asiasta mitään, on vastaukset tärkeitä kokonaiskuvan kannalta.
Hauskinta hommassa on pohtia kysymyksiä, jotta saadaan vastauksia oikeisiin asioihin. Toinen mukava homma on analysoida vastauksia ja tehdä niistä yhteenvetoja, päätelmiä ja aineistoa hyödynnettäväksi. Sillä niin siinä käy; kun vastaatte kyselyihin, ne analysoidaan ja tuotetulla tiedolla parannetaan jotakin asiaa. Tai ainakin näin pitäisi hyvän kyselyn päätteeksi käydä.
Tällä kertaa saatte parantaa ammattikoulun opetusta asiakaspalvelun osalta, kertoa chat-palvelun käyttöönottamista harkitseville yrityksille onko homma edes järkevää ja parantaa jo olemassa olevien chat-palveluiden tasoa. Tämä kaikki on tietysti vain minun unelmissani vielä, katsotaan mihin kaikkeen oikeasti pystyn.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kysy ja kommentoi!